Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 23, 2007
Image Size
261 KB
Resolution
700×883
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,597
Favourites
121 (who?)
Comments
68
Downloads
146
×
Madness by Carlos-the-G Madness by Carlos-the-G
Just another of my "WTF?" moments....
I REALLY like Flash for inking... although it has a few shitty things -_-
Add a Comment:
 
:iconchaosdragon89:
chaosdragon89 Featured By Owner Oct 26, 2011
love it.
Reply
:iconnamelessmanic:
NamelessManic Featured By Owner Apr 2, 2010
Aww poor thing she broke her straitjacket, now she'll get cold. Here's some matches have a blast :devilish:
Reply
:icondekker3d:
Dekker3D Featured By Owner Mar 8, 2008  Hobbyist Digital Artist
nice take on those straightjackets, lowroad!
Reply
:iconjamesgannon:
jamesgannon Featured By Owner Feb 10, 2008  Hobbyist Writer
Yeah, it's almost as if she painted those pants on. No wonder why they had to lock her away from causing disturbances. I mean, what's the different between paint and pants? The letter "i". You could make a mint selling a lot of your art as posters in alternative lifestyle themed shops. Girls would look at them, say "OMG THAT'S TOTALLY ME!", and you'd be rollin' in royalties.
Reply
:iconplcthecd:
PLCTheCd Featured By Owner Dec 9, 2007
Two words...

pigtails rule!
Reply
:iconcarlos-the-g:
Carlos-the-G Featured By Owner Dec 10, 2007  Hobbyist Digital Artist
Damn right!
Reply
:iconyokokura:
YokoKura Featured By Owner Nov 24, 2007
Yeah, the inking is really great. This genre you did is a little diffrent from the rest you should try doing a few more pictures like this. It would be great and the peverted fox would stop drooling in my head... wow I am screwed up.
Reply
:iconskindeepbeauty:
SkinDeepBeauty Featured By Owner Nov 13, 2007
Amazing. It reaminds me of that one Alice In Wonderland game.
Reply
:icontwinsnake-coatl:
Twinsnake-Coatl Featured By Owner Oct 27, 2007
Is she a new character? Is she is, she'll be a very interesting one.
Reply
:iconshane-rodriguez:
Shane-Rodriguez Featured By Owner Oct 26, 2007
there's something so attractive about a crazy girl in a straight jacket. great pic! -trinity
Reply
Add a Comment: